بایگانی نوشته‌ها


ما عوض می‌شویم، اما بیک همان بیک است (فقط بیک مثل بیک می‌نویسد)

ما عوض می‌شویم، اما بیک همان بیک است (فقط بیک مثل بیک می‌نویسد)

بدون شک یکی از ساده‌ترین و زیباترین شعارهای تبلیغاتی که همه به خاطر دارند متعلق به کارخانه بیک است. با گذشت این همه سال که از تولید خودکارها و خودنویس‌های متنوع می‌گذرد کمتر خودکاری را این‌قدر ساده و خوش‌دست، بدون تزئینات زائد و با کیفیتی تا به این حد اعجاب‌انگیز می‌توان یافت. آری هنوز هم "فقط بیک مثل بیک می‌نویسد".

خودکارهای مخصوص خوشنویسی  را بیشتر بشناسیم

خودکارهای مخصوص خوشنویسی را بیشتر بشناسیم

به طور قطع، برای شما هم پیش آمده است که احساس می‌کنید خط شما به لحاظ رعایت اصول و قواعد خوشنویسی از سطحی قابل قبول برخوردار است ولی به دلیل اینکه ابزار نوشتار مناسبی انتخاب نکرده‌اید از آن تاثیر پذیرفته‌اید. بنابراین توصیه می‌شود که حتما این مقاله را تا انتها و با دقت مطالعه بفرمایید تا بتوانید خودکاری مناسب برای خوشنویسی انتخاب کنید تا خط شما را آن‌گونه که هست نمایش دهد. خودکارهای با قطر ساچمه درشت در ضخامت‌نویسی با خودکار نقش به سزایی دارند و در واقع ساچمه 1.6mm به خوشنویس این امکان را می‌دهد که با شیوه‌ای هنرمندانه اثری چشم‌نواز درست مانند قلم‌های خوشنویسی خلق نماید.در ادامه خودکارهایی که جامعه خوشنویسان خودکاری نسبت به آنها اقبال بیشتری نشان می‌دهند معرفی و ویژگی‌های آنها برشمرده می‌شود.

درباره‌ی نویسنده
تیم هنری کلک عشق با هدف اعتلای هنر این مرز و بوم از سال 1394 فعالیت خود را با معرفی هنرمندان و آثار ناب ایشان  آغاز و در ادامه با توجه به نیاز علاقه مندان، اقدام به وارد کردن ابزارها و محصولات کمیاب و خاص این حوزه با قیمتهای مناسب نموده است.
اطلاعات بیش‌تر
دسته‌بندی
موردی وجود ندارد.
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...